2018. május 14., hétfő

Újjászületés selyem mandalám Fekete Madonna üzenetével.


Az újjászületés selyem mandalát 05.11.- én festettem a júniusi kiállításomra. Belső indítatásomból kifolyólag felajánlottam Boldogasszonyunknak.
Régóta a belső sugallat hatására festem a mandalákat is, olyan színnel melyet belső vezetésem irányként mutat. A kör belső része és a lazac színű szirmok egy nagyon lágy női energiát jelenítettek meg. Ezután következett számomra a meglepetés, hogy barnával folytassam a festést. Nem igazán tartottam oda valónak ezt a színt, de végül elkezdtem vele festeni azzal a gondolattal, hogy a belső vezetésem jobban tudja miért épp ezzel a színnel fessek. Ekkor megjelent egy erőteljes női energia és Fekete Madonnaként jelentkezett be. Kérte, hogy írjam le az alábbi rövid üzenetét, melyet most megosztok Veletek. Áldás!
Az üzenete így szól:
Az ősiségben egyek vagytok Velem.
Áldjátok meg Anyaföldetek! Áldjátok meg Tavaitokat!
Engedjétek meg, hogy újra dús keblű mezőkön legeljenek állataitok!
Adjatok utat a szépségnek, a jóságnak, az élhető, felvirágoztatott életnek!
Alkossatok Egységet!
Alkossátok meg azt az életet, mellyel a körülötettek élő Nemzeteknek példát mutattok!
Élesszétek újra Pálos hagyományaitokat!
A Pálos Rend újra visszatér Magyarországra, Hazátok felvirágozik.
A próféciák mindig egy ember tollából fakadnak.
A tudat, mely meghatározza az előremenetel milyenségét.
Tudatosságotok által érhettek el jelentős változást a magyarság rendjében.
Pálos segítőitek itt vannak, jelen vannak, arra várnak, hogy kérjétek a segítségüket a megvalósuláshoz.
Ébresszétek újra ősi titkaitokat!
Tárjátok fel a még megbúvó kincseiteket!
Ébredj Nemzetem!
A Kikelet eljött, a MAG megérett, s virágzásnak indult!
Áldott légy Magyar Népem!
Áldás!
Feketéné Lendvay Katalin
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése